Het aftellen is opnieuw begonnen ...

25 juni 2018 - Turnhout, België

G'day mates,

Het aftellen is opnieuw begonnen :)

Zaterdag vertrekken we voor een nieuw avontuur, deze keer naar het verre Australië.

Down Under vliegen we eerst naar Sydney,

Daarna gaan we kamperen bij de Aboriginals in the outback in het Red Centre van Australië,

dan trekken we rond in het tropische noorden ( Darwin en the Top End),

om te eindigen aan de oostkust in Queensland (Cairns).

We gaan opnieuw proberen om jullie een beetje te laten meegenieten via onze reisblog.

Cheers, and Hooroo

(dank je wel en tot ziens)

Fien, Dries, Griet en Steven

1. Hilde Henderieckx:
    25 juni 2018
    Vandaag nog gedacht: hopelijk komt er een blog.... Altijd leuk jullie reisverhalen te volgen! Veel reisgenot en genieten maar!
  2. Yolande:
    25 juni 2018
    Prachtig vooruitzicht! We genieten graag met jullie mee🙃
  3. Guy:
    26 juni 2018
    Altijd leuk om de avonturen te kunnen volgen. Dan kunnen we een beetje mee-reizen naar die bijzondere bestemmingen.
    Veilige reis.. keep building up those memories!
  4. Jan Vangheel:
    Veel plezier !
  5. Emile:
    26 juni 2018
    Ik wens jullie een fijne, leerrijke reis. Veel reisplezier.
  6. Kleine Opa en Oma:
    26 juni 2018
    Het wordt een prachtreis. En als jullie terug thuis zijn gaan wij genieten.
  7. Daisy:
    26 juni 2018
    Wauw dat klinkt weeral fantastisch alvorens dat jullie vakantie gestart is :-). ik kijk al uit naar de schitterende vakantieverhalen. Dit zal zeker deugd doen voor Dries en Fien na de examenperiode ! en natuurlijk ook voor de hard werkende Steven en Griet hé. Veel plezier en wees voorzichtig hé ;-).
  8. Luc Huybrechts:
    26 juni 2018
    Tof om jullie reisavontuur weer te kunnen volgen.
    Veel plezier.
  9. Wim:
    30 juni 2018
    Kei leuk dat we weer mee op reis mogen! Weer een stukje van onze wereld waar we niet echt veel mee in contact komen maar via jullie, straks toch weer wat beter kennen. Een hele toffe reis gewenst, veel plezier en we kijken uit naar al jullie avonturen !!
  10. Emile:
    12 juli 2018
    Hoopvol uitkijkend naar de volgende reisbelevenissen is de berichtgeving gestopt. Waarschijnlijk een communicatieverbinding. Jammer