Reacties
Reacties 1 - 38 van 38
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Daisy | Juist ons mailverkeer bijgewerkt van tijdens en na… | 31 jul. '18 |
| Griet | Hilde, als ik dat kan , kan jij dat ook 😉 | 24 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Adembenemend mooi, deze momenten samen als gezin te… | 22 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Griet, amai, idd grenzen verleggen! chapeau! | 22 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Kei leuke foto! | 22 jul. '18 |
| Griet | Ik vond het vooral achteraf fantastisch, ik had toch… | 22 jul. '18 |
| Yolande | FAN-TAS-TISCH hoe cool is dit! | 22 jul. '18 |
| Stef , Ann , Joren, Lauren en Nomi | Een wat late reactie vanuit Argentinië. Maar ook… | 22 jul. '18 |
| Daisy | Wederom fantastisch verhaal en mooie foto’s ! Groetjes… | 20 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Mooi! 😍 | 20 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Ja watte Steven! 😳 | 20 jul. '18 |
| Steven | Superlekket, 4 smaken: soursop, davidson plum, wattleseed… | 19 jul. '18 |
| Jan | en . . . was 't lekker? | 19 jul. '18 |
| Yolande | indrukwekkend! dat is weeral een reis om nooit te… | 19 jul. '18 |
| Jan Vangheel | Voorzichtig toch ! | 19 jul. '18 |
| Yolande | Prachtig! ziet er werkelijk schitterend uit. Geniet… | 16 jul. '18 |
| Guy | Weer een mooie leuke update. Blij nog es iets van… | 16 jul. '18 |
| Daisy | Ik had al een paar keer onze mailbox dubbel gecheckt… | 15 jul. '18 |
| Jan Vangheel | Ik zie het al..... een TOP reis ! Nog veel plezier… | 15 jul. '18 |
| Kleine Opa en Oma | Blij van jullie te horen, en geniet maar van de wondere… | 15 jul. '18 |
| Emile | Hoopvol uitkijkend naar de volgende reisbelevenissen… | 12 jul. '18 |
| Wim | Idd kei mooi en indrukwekkend!! Het is dit jaar voor… | 9 jul. '18 |
| Emile | Zeer zeker zal het een fantastische belevenis worden. | 7 jul. '18 |
| Daisy | Ongelofelijk mooi verhaal al en wat een belevenis.… | 4 jul. '18 |
| Kleine Opa en Oma | Wat mooi, en t is nog maar een begin vd reis | 3 jul. '18 |
| Grote oma | Veel reisplezier, geniet ervan! | 3 jul. '18 |
| Daisy | Hopelijk kunnen jullie tijdens de vlucht toch een… | 1 jul. '18 |
| Hilde Henderieckx | Altijd toch??? 😀 | 1 jul. '18 |
| An, Fideel, Elias & Noa | 好的旅行 | 1 jul. '18 |
| Wim | Kei leuk dat we weer mee op reis mogen! Weer een stukje… | 30 jun. '18 |
| Luc Huybrechts | Tof om jullie reisavontuur weer te kunnen volgen.… | 26 jun. '18 |
| Daisy | Wauw dat klinkt weeral fantastisch alvorens dat jullie… | 26 jun. '18 |
| Kleine Opa en Oma | Het wordt een prachtreis. En als jullie terug thuis… | 26 jun. '18 |
| Emile | Ik wens jullie een fijne, leerrijke reis. Veel reisplezier. | 26 jun. '18 |
| Jan Vangheel | Veel plezier ! | 26 jun. '18 |
| Guy | Altijd leuk om de avonturen te kunnen volgen. Dan… | 26 jun. '18 |
| Yolande | Prachtig vooruitzicht! We genieten graag met jullie… | 25 jun. '18 |
| Hilde Henderieckx | Vandaag nog gedacht: hopelijk komt er een blog....… | 25 jun. '18 |

- Daisy: Juist ons mailverkeer bijgewerkt…
- Griet: Hilde, als ik dat kan , kan…
- Hilde Henderieckx: Adembenemend mooi, deze momenten…
- Hilde Henderieckx: Griet, amai, idd grenzen…
- Hilde Henderieckx: Kei leuke foto!
Alle reacties »